A Kistigris Mozgáskuckóról.
Lépésről lépésre a fejlődés útján!
Azért hoztuk létre a Kistigris Mozgáskuckót, hogy egy új megközelítést nyújtsunk a gyermekek fejlesztésében. Tudatosan szerettük volna kiemelni a mozgás és kreativitás fontosságát a fejlődésben. Bár mindig is a gyermekek fejlesztése állt a szívünk középpontjában, úgy éreztük, hogy egyedi módon tudnánk segíteni a családoknak és a gyermekeknek.
Szolgáltatásainkkal olyan lehetőségeket kívánunk biztosítani, amelyek nem csak a tanulásra összpontosítanak, hanem a teljes személyiségfejlődést célozzák. A mozgás, a játék és a kreatív gondolkodás terén való fejlesztésünk célja, hogy a gyermekek magabiztosabbak legyenek az iskolai éveik alatt, és hogy az iskolai évek minél könnyebb és örömtelibb legyen számukra.
Hiszünk abban, hogy a testmozgás és a kreativitás segítenek a gyermekeknek jobban megérteni önmagukat, fejleszteni a problémamegoldó képességeiket, és megtanulni együttműködni másokkal. A Kistigris Mozgáskuckó egy olyan hely, ahol a gyermekek és a felnőttek nemcsak öröműket lelik a mozgásban, hanem tanulnak, és fejlődnek, egy olyan környezetben, ahol a kreativitás és a mozgás összefonódik a fejlődési folyamattal.
Célunk, hogy minden gyermeknek lehetőséget biztosítsunk a kiegyensúlyozott és sikeres fejlődésre. Az egyéni és csoportos foglalkozásaink révén személyre szabott támogatást nyújtunk, mely segíti a gyermekeket a mozgás és a fejlődés útján.

Óvodapedagógus, Alapozó terápia komplex mozgásfejlesztő. Kismamtorna oktató, Táncinstruktor
Friedmann Gabriella vagyok. Óvodapedagógus, Mozgásfejlesztő, Kismama torna oktató, Tánc instruktor. Több mint 15 éve foglalkozom gyerekekkel.
Mindig is a gyerekekkel és a mozgással szerettem volna foglalkozni. Ezért is lettem óvónő a sport pedig a hobbim lett. Több mint 25 év alatt több tánc stílust kipróbáltam, a nagy szerelem pedig a West Coast Swing lett, de a táncot néhány évre abba kellett hagynom a gyermekeimmel való váranddóság során, a veszélyeztetett terhességeim miatt.
Majd a gyerekeim születése között megismerkedtem a szülés utáni regeneráló tornával, ami új érdeklődési kört hozott számomra. Egy-két éves szünetekkel egymás után elvégeztem a táncinstruktori és kismamatorna oktatói képzést, illetve a 0-8 éves korig megmaradt primitív reflexek mozgásfejlesztését. Majd a legnagyobb fiam során ismerkedtem meg az Alapozó terápiával. Láttam milyen jó eredményeket lehet elérni általa, és úgy gondoltam, hogy a saját ovisaimnál is sokat segíthetnék egy ilyen mozgásfejlesztéssel. Így elvégeztem az Alapozó terápiás mozgásfejlesztői képzését.
Így már egyaránt tudok gyerekekkel és felnőttekkel is foglalkozni.
A hobbimat és a hivatásomat ötvözve A mozgáson keresztül szeretném segítem a hozzám kerülők életét.

Alapozó terápiás mozgásfejlesztő, tanító
Gyerekkorom óta tanító szerettem volna lenni. Tinédzserkoromban a Budaörsi Vivace Táncegyesület tagjaként kezdtem el a kisiskolás korú utánpótlás gyermekeket oktatni mazsorett kategóriában. Ekkor szerettem meg igazán gyermekekkel foglalkozni. Jó volt látni, ahogy követik a példámat.
Idén szeptemberben már a 10. tanévemet kezdem a pályán tanítóként a XXI. Kerületi Herman Ottó Általános Iskolában.
Jól megértetem magam a gyerekekkel, és én is megértem mindennapi örömüket, bánatukat. Kedves, határozott személyiség vagyok, és kellő humorral kezelem akár a felső tagozatos gyermekeket is.
Iskolaéretlen, megkésett beszédfejlődésű óvodások, valamint magatartás-, figyelem-, és tanulási zavarral küzdő, hiperaktív, autisztikus kisiskolásokkal foglalkozom.
Óvodás korú gyermekek és kisiskolások idegrendszerének mozgásos, érzékszervi fejlesztése csoportosan, illetve egyénileg Alapozó mozgásfejlesztéssel.
Idegrendszerfelmérés mozgásvizsgálat útján, diagnosztizálás, szülői tanácsadás.

Pedagógiai és családsegítő munkatárs, gyógypedagógiai segítő munkatárs, Tanító képesítés még folyamatban
Pályakezdő pedagógus, édesanya vagyok. 20 év egészségügyben eltöltött év után, immáron 4 éve a pedagógiai pályán tevékenykedem.
Egészséges, tehetséges valamint autizmussal illetve szenzoros integrációs zavarral élő gyermekek fejlesztése került érdeklődésem fókuszába. Nagy hangsúlyt fektetek az egyéni sajátosságokra való odafigyelésre és a differenciálásra. Nyitott vagyok az új ismeretek elsajátítására, befogadására, mindarra, ami a környezetem és saját magam fejlődését szolgálja. Tanulmányaimat jelenleg is folytatom a KRE- pedagógiai karán.

